Основна | Олімпіади | МАН

"Життя прекрасне двома речами: можливістю вивчати математику й можливістю викладати її"

С. Пуассон

Математика - предмет, у процесі вивчення якого виховується культура мислення людини. Кожний вчитель мріє мати учнів, які вміють думати. Логічне мислення - необхідна умова оволодіння знаннями.

Мої завдання - навчити школяра думати: узагальнювати, аналізувати, розглядати різні варіанти розв'язування, будувати контрприклади, складати власні задачі (не лише аналогічні до розв'язаних, але й такі, що випливають із означеннь, формул, теорем). Доцільніше розглянути кілька способів розв'язування однієї задачі, ніж швидко розв'язати три-чотири подібні одна до одної задачі.

Головною метою своєї роботи вважаю активізацію учнівської праці, перенесення центра ваги на самостійну навчально-пізнавальну діяльність учня. Від свідомої мотивації через засвоєнняумінь та навичок до формування нових духовних і морально-етичних норм та цінностей; перехід до вищого рівня розвитку всіх складових інтелекту - вербально-лінгвістичної, логіко-математичної, візуально-просторової, моторно-рухової, музично-ритмічної.

Намагаюсь виконуввати на уроці роль консультанта і авторитетного експерта, організатора навчальної діяльності, а не транслятора нової інформації.

У роботі використовую "Метод Case" (опрацювання ситуацій). Ситуації та випадки слугують конкретними прикладами для ідей та узагальнень, сприяють абстрагуванню, демонструють людські почуття та емоції, зацікавлюють і захоплюють уяву.

Вивчення математики забезпечує здатність:

  • усвідомлювати та відстоювати особисту позицію;
  • уміти знаходити нові ідеї та критично аналізувати проблеми;
  • брати участь у дебатах;
  • уміти переосмислювати дії та аргументи;
  • передбачати можливі наслідки дій та вчинків.