Атестація педагогічних працівників

Комунального закладу загальної середньої освіти

«Ліцей № 11 Хмельницької міської ради»

у 2025-2026 н.р.

 

Основні строки атестації педагогічних працівників:

До 20.10.2025 – затвердження списків педагогічних працівників, які підлягають черговій атестації у 2026 році.

До 20.12.2025 – затвердження списків педагогів, які підлягають позачерговій атестації у 2026 році

До 01.04.2026 – підведення результатів атестації

Адреса електронної пошти для прийому документів в електронному вигляді:   

www.liceum11khm@gmail.com

 

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ОБОВ’ЯЗКОВО ПОДАЮТЬСЯ ПЕДАГОГІЧНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ

  1. Сертифікати про підвищення кваліфікації в між атестаційний період.
  2. Документи про освіту (диплом)
  3. Інформація та підтверджуючі документи про стаж роботи на посадах педагогічних працівників.

 

Протягом 10 робочих днів з дня оприлюднення інформації педагогічний працівник, який атестується, може подати до атестаційної комісії документи, що, на його думку свідчать про педагогічну майстерність та /або професійні досягнення.

Документи, які зберігаються в особовій справі педагогічного працівника не подаються до атестаційної комісії.