Основна | Олімпіади | МАН

Науково-методична проблема, над якою працюю: Інтерактивні методи навчання фізики


Педагогічне кредо:  Якщо дітям ввіддати усе найкреще, то і сам сягнеш нових висот


Життєве кредо:  "Поразка-це наука. Ніяка перемога так не вчить" Ліна Костенко


       Зв’язок між критичним мисленням і концептуальним розумінням у фізиці є двонаправленим: учням потрібні навички критичного мислення, щоб зрозуміти наукові концепції, саме навчання природничим наукам може покращити їхні навички критичного мислення, якщо вчитель  впроваджує їх у навчальну програму. Успішне викладання навичок ІКТ, у рамках викладання,  повинно призвести як до глибшого концептуального розуміння предмету, так і до розвитку навичок критичного мислення.