Основна | Педагогічна діяльність: | Застосування методу проектів на уроках англійської мови: | Науково - методична діяльність: | Будні класу | Методичні матеріали | Олімпіади | МАН
 
 
Вчитель англійської мови
гімназії №2 м. Хмельницького
Опалянчук Ніна Владиславівна
 
 
 
 
Навчати з любов’ю, з душею,
з терпінням.
Докласти зусилля, додати уміння,
бажання й старання.І все – залюбки!
 
 
Загальні відомості:
 
Педагогічний працівник: Опалянчук Ніна Владиславівна
Освіта: спеціаліст, Кам’янець - Подільський державний педагогічний інститут ім.. В.П. Затонського, 1993р., вчитель англійської мови, вчитель російської мови та літератури.
Диплом: КЕ 001862, виданий 14 липня 1993р.
Займана посада: вчитель англійської мови, гімназія №2, керівник методичного об’єднання вчителів іноземної мови гімназії №2.
Підвищення кваліфікації: курси вчителів англійської мови при ОІППО, посвідчення № 84/37 від 10.07.2009р.
Дата та результати проведення попередньої атестації: 23 березня 2011р, «спеціаліст вищої категорії».
Тема самоосвіти: «Інтерактивні методи навчання та їх практичне застосування на уроках англійської мови».
Робота у творчих групах :« Об’єднання молодих вчителів гімназії №2», «Готуємось до ЗНО» вчителів міста, «Шлях до майстерності» вчителів міста.
Член журі при проведенні міської олімпіади міста – з 1998 по 2013 н.р.
Випуск методичного посібника у співавторстві з Бєлавіною Т.М. – American English Idioms.
Керівник методичного об’єднання з 2008 по 2012н.р.
 

  Нормативно-правова база:

 

  • Закон України “Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу” №2442 У1 від 06.07.2010р.
  • Робочі навчальні плани 2011-2012 н.р. МОН України 27.08.2010 №834
  • Наказ МОН України 05.05.2008р. №371 “Критерії оцінювання”
  • Наказ МОН України від 20.02.2002р. №128 “Поділ на групи”
  •  
  • Наказ МОН України від 03.06.2008р. №496 “Інструкція до ведення класного журналу “ 

Основні напрямки роботи:

 

* Єдність самоосвітньої та практичної роботи з проблем розвитку

   мотивації учнів до вивчення Іноземних Мов через широке застосування

   на уроках інноваційних методів навчання.

* Підготовка учнів до участі у тестуванні з предмету згідно нових стандартів .
 
 
 
   Ефективність навчання:
 
 
Лекція – 5 % засвоєння
 
Читання – 10% засвоєння
 
Відео – аудіо матеріали – 20% засвоєння
 
Демонстрація – 30% засвоєння
 
Дискусійні групи – 50% засвоєння
 
Практика через дію – 75% засвоєння
 
Навчання інших / застосування отриманих знань одразу – 90% засвоєння