«Одноманітність у роботі стомлює не лише учня, але й учителя».
Ш. Амонашвілі
«Через почуття та розум до душі і серця кожного учня».
Світ захоплень: книги, як джерело знань, люди, як джерело мудрості, діти, як джерело творчості.
В учнів середніх шкіл вкоренилося прагнення не читати твори, а обмежуватися знанням їх змісту за екранізаціями.
Завдання вчителя - повернути класичній літературі читачів, пробудити інтерес саме до текстів творів, щоб вони сприяли вихованню учнів, щоб слово письменника і його мудрість «залишилося в їх пам'яті на все життя».
Твори зарубіжних авторів опиняються в цьому відношенні в силу меншої популярності в найбільш виграшному становищі. Перед вчителями - словесниками постає завдання не тільки познайомити з ними учнів, а й необхідністю допомогти їм, що сприятиме збагаченню духовного світу учнів, їх знань та мови.